post

Forberedelse

PÃ¥ dit websted, kan internautes spørge bistand fra en agent ved at klikke pÃ¥ knappen “chat” for eksempel. Fra øjeblikket inviterer agenten kunden til en privat demonstration ved at e-maile eller sende via Skype en invitation af en falde i hak eller simpelt hen ved at vise et ikon for en direkte forbindelse til et mødelokale. Stemme udsendes via telefon eller via Skype. Som sædvanlig, skaber mødelokales tilpasning med dit logo og en tilpasset pauseskærm et venligt miljø. NÃ¥r ansatte er fraværende eller uden for arbejdstid, klienter kan konsultere, i udsendelsen, optaget pre bistand kapsler. I virkeligheden, vises listen over tilgængelige videoklip muligvis pÃ¥ WEB-siden i hovedindgangen til mødelokalet.

Fremskridt

Når de laver en privat demonstration, Conferenceware hovedsagelig anvendes funktionalitet er skærmen deling. Det bruges til at gøre en software demonstration eller deling af dokumenter. Præsentationsværten kan også sende filer og endda en WEB-side. Hvis behovet opstår, en anden studievært, som en specialiseret tekniker, kunne slutte sig til WEBconference. Endnu mere, deltager, kan hentes på sin PC Conferenceware prøvesoftwaren, kunne dele sin egen skærm med en agent, der kunne opdage en fejl mens manipulere den. For enden af en session kan kunden blive bedt om at dele sin niveau af tilfredshed ved hjælp af et spørgsmål behandlet på denne forbindelse.

Følg op

Den systematiske registrering af tjenesten WEBconferences og mulighed for at redigere dens indhold, med formålet at kun gemme de relevante segmenter, bidrager til forfatningen af en audio-visuel knowledge base. Dette er det første materiale af et træningsprogram i eLearning til dine egne agenter sammen med en kontekstuel hjælp kapsler bibliotek, på selvbetjening. Takket være rapporterne, den ansvarlige for tjenesten kan følge dagligt, den klient plan og mobilisere sine hold på en vedvarende forbedring dynamics.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *