post

Forestil dig dette: en county fast ejendom forening skal opdatere flere lister Service teknologi, og det har to muligheder i tankerne. Produkt A har alle slags klokke og hvine, kraftfulde søgefunktioner og evnen til at få vist flere oplysninger, flere billeder, mere af alt det end foreningens nuværende system. Produkt B er et godt program, men det væsentlige tilbyder ikke mere end en opdatering af, hvad de har nu.
Salg Rep A, unge, smukke, velklædte, meget professionel ser, får foran 500 ejendomsmæglere, starter sin salgstale – og udstyr virker ikke. Han fumler med det i et par minutter, kalder i nogle tech hjælp fra anlægget sponsorerer arrangementet, og endelig får tingene fungerer rigtigt. Sin selvtillid knust, han snubler gennem sin præsentation.
Salg Rep B, også godt klædt, en ældre fyr, måske i sin midt-til slutningen af halvtredserne, du ville ikke tro, han ville have styr på alt denne teknologi, åbner sin laptop og tænder; den laptop skærm er projiceret op på en stor skærm, som han fører publikum gennem softwareprogrammet skridt. Præsentationen er tempofyldt, informativ og organiseret, software fungerer som en brise, og hele præsentationen ser godt ud på den store skærm. Publikum er betaget.
Salg Rep A havde det bedre produkt; Salg Rep B foretaget salg.
Når du bruger teknologi til at forøge en salgspræsentation, du har brug at vide, hvordan dit udstyr fungerer. Uanset om du viser transparenter på en overheadprojektor, viser en Power Point præsentation, eller fører dit publikum gennem en realtid demonstration af computersoftware, du har brug for ekspertise til at interagere med dit udstyr gnidningsløst og uden problemer. Sammensætte din præsentation, finjustere det, indtil det er perfekt – og derefter praksis, praksis, praksis, med dine medarbejdere eller et familiemedlem, indtil din levering er glat og beskæftiger sig med selve udstyret er anden natur.
Hvis du præsenterer et salg program i ukendt territorium, det betaler sig at kontakte personale ansvarlig for facilitetens audiovisuelt udstyr. Kalde dem op, stille spørgsmål om hvilken form for interface du nødt til at sætte i deres udstyr – uanset om det er lyd, video eller en computer – og sørg for at du har fået kabler og stik nødvendigt at bruge deres udstyr. Sørg for at du får navn og telefonnummer Antallet tech person vil du blive beskæftiger sig med ved præsentationen, og kalder på forhånd hvis du har spørgsmål.
Dagen for præsentationen, dukke op tidligt, find din tech kontakt og gå over kravene i dit udstyr. Hvis det er muligt, gøre en tør køre i samme rum som præsentationen, hvis det er tilgængeligt. Hvis du er forberedt, og du kommunikere effektivt med tech personale, der er der for at hjælpe dig, vil din præsentation være fejlfri.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.